Clash Royale Hakkında Yorumum

Merhaba, bu yazıda Clash Royale hakkında yorum yapacağım ve oyunun hatalarını, olumsuz yanlarını anlatacağım.

Benim görüşüme göre Clash Royale iyi bir strateji oyunu. Ancak bazı sıkıntıları var. Örneğin 2800 kupanız var (9. arena). Kartlarınızı iyi kullanmaya başladınız ve 3200 kupaya kadar (10. arena) yükseldiniz. Her şey çok iyi gidiyor. Bir sandık kazanmak için bir kere savaşa giriyorsunuz ve hiç kazanamadan 10 savaş kaybedip, yeniden 9. arenaya düşüyorsunuz. Emeğiniz boşa gidiyor. Ancak birkaç gün sonra tekrar yükselebiliyorsunuz. Şahsen ben bu durumu en az 5 defa yaşadım ve gerçekten çok sinir bozucu olabiliyor. Bence Clash Royale, en çok bu sebepten oyuncu kaybediyor.
Oyuncu kaybetmesine rağmen Supercell'in bu duruma devam etmesinin nedenini henüz anlayamadım.

Bir başka sıkıntı ise şu: İlk defa 2400 kupada efsanevi çıkardığımı bir önceki yazıda yazmıştım. Ancak 1800 kupada (6. arena) olup 3 efsanevisi olan bir arkadaşım var! Bunun yanında 2400 kupada olup, 6 veya 7 efsanevisi olan arkadaşlarım da var. Ancak şu an bu durumdan şikayetçi değilim, çünkü 3500 kupadayım ve 5 farklı efsanevi kartım var (2. seviye olanları sayarsak 8 oluyor.).

Bunlara rağmen oyundan memnunum. Yukarıdaki sıkıntıları yaşayanların da bence çok kafaya takmamaları gerek.
Son bir şey: Bence klan sahipleri klanlarında kupa limitinden düşük oyuncuları klandan atmalılar, çünkü bu kişilerin doğal olarak klanda olmamaları gerek. Bence klanlar bu şekilde ilerlemelerini yavaşlatıyorlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar