Türk Yapımı Oyun: Zula İncelemesi

Bu haftalık inecelemede Zula'yı oynadım ve sizlere oyunu anlata bildiğim kadar anlatıcam.
İlk 22 Şubat 2015 tarihinde çıkan oyun Madbyte Games tarafından geliştirildi ve Lokum Games tarafından dağıtıldı. Genel olarak oyun şöyle %70 oranla iyi tarafa giriyor, güzel bir FPS oyunu olmasının yanı sıra eğlenceli ve oynadıkça oynayasın gelen bir oyun ve Türk yapımı olması ayriyeten grafikleri olsun oynanışı olsun beni gururlandıran bir oyun. Haritalar (mapler) çoğunlukla Türkiye'de olan şehirlerde oynuyoruz. Bana göre bu oyunun iyi yanları olarak şunlar gösterile bilir: oyun gerçekten sarıyor ve bırakmak istemiyorsunuz. 2 kısıtlı imkanlarla güzel ve etkileyici şeyler çıkarmışlar. Özellikle grafikler cidden mükemmel denilecek kadar iyi fakat biraz daha üstünde çalışmaları gerek. Şimdi ise oyunun kötü yönlerine gelelim öncelikle oyunda silahlar gereksiz pahalı ve bana göre o kadar para bir silaha verilmez ki bu oyunun pay to win olduğunu gösteriyor, bu pahalı silahlar nedeniyle oyunun bazen eğlencesi çıkmıyor karşınıza AWP'li bir düşman  geliyor ve sizin buna yapacağınız M4A1 ile sıkmak ve anında ölmek çok sinirlendirici bir şey ki bu olay bana defalarca oldu oyunu oynarken aklıma takılan bir diğer şey ise rekabetçi oyunun olmaması, CS:GO gibi ranklar olsa oyun cidden aşırı eğlenceli bir hal alırdı ve bu oynayanların %5-10 artması demek ve bu büyük bir rakam. Oyunun teknik oynayışına gelirsek klasik FPS oyunu ile bire bir. Bana göre Zula eğlenceli bir deneyim oldu tavsiye ederim.


                                                                                                                                   -Doruk Erdoğan

                                                                         zula ile ilgili görsel sonucu                                           

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PS4 Slim BİM'de Satışına Mı Başlandı?