Haftada 1 Film: Kolonya Cumhuriyeti

Yeni bir posttan hepinize selamlar.Haftada 1 film serimizin bu seferki filmi bir türk filmi.Bu film ise Kolonya Cumhuriyeti. Film'in oyuncularının çoğu BKM (Beşiktaş Kültür Merkezi) oyuncularıdır.Film komedi üzerine yapılması sıra komedinin yanında heyecanlandırıyorda. Filmin hikayesi ise şöyledir:Küçük bir belde başbakan'ın gelmesini kutlarken, sevinçlerinden top atarlar ve attıkları top Amerikan gemisine gelir. Bu nedenden dolayı Amerika bu beldeye savaş açar. Amerika savaş açtığı için belde ülkeden ayrılır ve bir ada ülkesi haline gelir. Adı ise şuradan çıkmıştır: Başkan ülke adı düşünürken yardımcısı "Başkan kolonya olur mu?" deyince olur demiş ama kolonya dediği şey ülkenin adıdır.Evet hikayesi böyledir.Şimdi benim film ile ilgili düşüncelerime gelelim. Filmin başlarında pek zevk almıyordum ama izledikçe benim dikkatimi çekmeye başladı ve filmi izlerken çok eğlendim.Film komedi severler için harika bir film.Benim en çok sevdiğim sahne uzaylının başkan ile sohbet ettiği sahne.Bu nedenden dolayıda en sevdiğim karakter Uzaylı.Başka bir postta görüşmek üzere.
                       
                                                                 -Karahan Akmermer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PS4 Slim BİM'de Satışına Mı Başlandı?